Resultaten

  1. Het eindbericht van de commissie aan de bewoners (31-10-13).
  2. De uitgangspunten voor zelfbeheer van plantsoentjes vd gem Hilversum (01-11-13)
    Geformuleerd na ons laatste overleg met de wethouder (16-10-13)
  3. Plantsoenen beschikbaar voor zelfbeheer (nov. 2013)
  4. Bomenoverzicht (eindresultaat)
  5. Plantsoenen-/beplantingsoverzicht (mei 2013)
  6. Aanvulling parkeerplaatsen ( oktober 2013 nog onderwerp van nader overleg) parkeren 1, parkeren 2, parkeren 3.

Voorafgaande brieven en andere stukken:

  1. Brief aan wethouder Mooijen mbt (oa) zelfbeheer en bestrating / onderhoud (oktober 2013)
  2. Overzicht naar aanleiding van rondgang – te verwijderen ivm groenrenovatie
  3. Overzicht naar aanleiding van rondgang – nieuw te maken ivm groenrenovatie
    Is geen overzicht van het groot  onderhoud dat de hele Krekelmeent betreft.
  4. Van gemeente een eerste reactie op door ons ingebrachte punten mbt zelfbeheer.
  5. Plantsoenen-/beplantingsoverzicht (mei 2013)
  6. Brief aan wethouder Mooijen met onze suggesties inzake zelfbeheer (13-05-13)
  7. Verslag van gesprek met Wethouder Mooijen op 19 april 2013 (met onze aanvullingen)
  8. Verslag van gesprek met wethouder Mooijen op 5 april 2013 (met onze aanvullingen)
  9. Kabels- en leidingenkaart (april 2013)
  10. Mail aan gemeente met oa. onze reactie op de door gemeente geformuleerd uitgangspunten dd. februari (dd. 13-3-13)
  11. Door gemeente geformuleerde uitgangspunten (febr. 13)
  12. Opmerkingen van bewonerscommissie aan Gemeente mbt stand van zaken groenrenovatieproces (02-02-13)
  13. Bomenkaart nav herinventarisatie te vervangen en nieuwe bomen in Krekelmeent
  14. Brief aan wethouder van Osch met reactie op het gemeentelijk verslag van het overleg met de wethouder dd. 14-11-12 (27-12-12)v
  15. Verslag overleg wethouder van Osch dd 14-11-12 met opmerkingen onzerzijds (dec. 2012)
  16. Brief aan wethouder van Osch ter voorbereiding van overleg met reactie op gemeentelijke notitie (naar aanleiding van het vorige gesprek met de wethouder van april 2012) (06-11-12)
  17. Door gemeente geformuleerde uitgangspunten (dd. 08-2012)
  18. Brief aan wethouder van Osch over opschorten van overleg (22-04-12)
  19. Conclusies van bewonerscie n.a.v. ambtelijk overleg dd. 2 april 2012 (met reactie vanuit de gemeente hierop) (april 2012)
  20. Brief aan gemeente met reactie bewonerscie. op stand van zaken, mn. het bomenplan van de gemeente (19-03-12)
  21. Reactie aan gemeente nav. bespreking en voortgang naar aanleiding van overleg dd. 24-01-12 (10-2-12)
  22. Publiekssamenvatting verslag bomeninventarisatie Krekelmeent gehouden in dec. 2011 (jan. 2012)
  23. Bij bomeninventarisatie behorende kaart van te rooien en vervangen bomen (jan. 2012)
  24. Overzicht kabels en leidingen (jan. 2012)
  25. Definitieve uitgangspunten voor Groenrenovatie van bewoners Krekelmeent (dec. 2011)
  26. Melding van bewonersinitiatief en bewonerscommissie aan gemeente (09-11-2011)
  27. Eerste ontwerp groenrenovatie Krekelmeent (okt. 2011)
  28. Eerste ontwerp bomen in groenrenovatie Krekelmeent (okt. 2011)
  29. Eerste ontwerp beplanting in groenrenovatie Krekelmeent (okt. 2011)
  30. Eerste huis-aan-huis-brief van gemeente aan bewoners inzake groenrenovatie Krekelmeent (03- 10-2011)
  31. Bij deze brief behorend uitgangspunten vd. gemeente (03-10-11)

Eén gedachte op “Resultaten

  1. Pingback: Overzicht relevante documenten | Bewonersinitiatief groenrenovatie Krekelmeent

Reacties zijn gesloten.